
TESSALink - for effektive operasjoner

Noen utfordringer… og en løsning
Standard løsninger for å administrere virksomhetens eiendeler har normalt utfordringer i forhold til å ha kontroll på et komplett utvalg av utstyr. Eiendeler av høyt volum, som stadig endrer lokalisering, samt eiendeler som er krevende å identifisere er ofte henvist til papir og regneark håndtering; - eller ofte ikke kontrollert i det hele tatt.
Dette fører lett til feil, overflødig registrering og unøyaktige totaloversikter. Mindre eiendeler kan også vurderes som " umulige" å ha kontroll på, men nye forskrifter stiller krav til sporbarhet.
​
Viktige spørsmål må besvares:
-
Hvordan kan disse eiendelene identifiseres?
-
Hvem skal registrere beskrivelsen av den enkelte eiendel?
-
Hvordan vil informasjon bli tilgjengelig mellom ulike aktører?
Infochip tilbyr skreddersydde løsninger for alle aktører som har behov for å kjenne til eiendelens livssyklus. Dette forbedrer både sikkerhet og effektivitet.
Fordeler med Infochip:
Effektivitet
-
Reduserer nedetid tilknyttet inspeksjoner med så mye som 65%
-
Eliminerer behov for å registrere data på nytt for inspeksjonsrapporter
-
Full kontroll på data for preventivt vedlikehold
Sikkerhetskrav
-
Umiddelbar og nøyaktig identifisering "på plass"; - ingen fare for lesefeil eller informasjonsfeil
-
Tilleggsinformasjon: Grenser for arbeidsbelastning, makstrykk kontroll, størrelse, lengde, type, kost, siste inspeksjonsdato, m.m.
-
Oppnå full kontroll med daglige inspeksjoner
-
Standardiserte inspeksjonsrutiner for enhver type eiendeler
Tilgang til informasjon
-
Forbedre kontroll med ditt inventar med nøyaktige og komplette registreringer
-
Registrer og rapporter service og vedlikeholds historikk for å forlenge sikker og god utnyttelse av den enkelte eiendel
-
Ha kontroll med viktige dokumentasjon, vedlegg, bilder, regneark, m.m.
-
Motta alarmer og påminnelser om forfalte poster, flaggede hendelser og åpne arbeidsordre